DGN1000 awaria

DGN1000 awaria

Postprzez irakleo » 12 Lip 2011, 11:07

Witam !
Jakiś czas temu padł mój wiekowy NETGEAR który dzielnie służył mi od trzech lat i musiałem zakupić coś na zastępstwo. Przywiązany do marki zdecydowałem się na kolejnego NETGEAR-a, szybkie poszukiwania na allegro i trafił w moje ręce nowiuteńki DGN1000. Wszystko pięknie hulało przez miesiąc i nagle zniknął mi sygnał ADSL. Na początek walka z Netią bo nawet do głowy nie przyszło mi że mógł mi paść nowy sprzęt. Wizyta technika rozwiała wszelkie wątpliwości - mój router umarł. Na pozór wszystko jest OK, normalnie się włącza, resetuje, połączenia bezprzewodowe działają itd. Niestety router kompletnie nie wykrywa sygnału ADSL. Niestety posiałem gdzieś kartę gwarancyjną i nie mogę sprzętu oddać do serwisu. Macie jakieś rady ?
irakleo
 
Posty: 1
Rejestracja: 12 Lip 2011, 10:58

Re: DGN1000 awaria

Postprzez phot » 12 Lip 2011, 11:47

Witam. Wiesz znajac technikow to byl bym ostrozny z tym ze to napewno router;) Sprobuj sie zalogowac do sprzetu (w przegladarce 192.168.0.1 dalej admin i password). Jezeli dioda power swieci Ci na zielono to sprzet jest raczej sprawny. Podlacz sprzet oczywiscie bez filtra oraz sprawdz bez podlaczonego telefonu. Jezeli uda Ci sie zalogowac to router prawdopodobnie nie jest uszkodzony. Daj znac wtedy podzialamy.

Nie jestem pewny ale karta gwarancyjna chyba przy kontakcie z Netgear nie jest niezbedna (szczegolnie jezeli masz stosunkowo nowy sprzet).

Pozdrowienia
phot
 
Posty: 499
Rejestracja: 16 Wrz 2010, 14:27


Wróć do Wireless N 802.11n

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron